vida
La meva situcio ara mateix és complicada. Els meus pares s'estan separant i estan molt boredes els dos. A part encara viuen junts i mun pare no busca pis... I en l'amor tampoc estic molt be, hi ha una noia que em mola i nss es que hi ha dies que sembla que li moli, i hi ha dies que ens autoignorem.
Jo sóc una persona alegre, optimista però es que aquests ultims mesos son un infern. Què puc fer?
Gràcies.
Elena Crespi

Hola MaCaAu!
Gràcies per compartir amb nosaltres la teva situació: viure una separació dels pares és un moment molt dur i si, a més, nos aps què sent la noia que t'agrada... encara ho complica més.
Pels teus pares no deu ser senzill viure una separació, per això, potser els ajudaries a fer les coses una mica millor i et seria més positie per a tu si els hi comentes que ho passes malament al veure'ls així. Parlar de la situació i de com ens sentim ens ajuda a entendre'ns i a actuar de millor manera. Per tant, t'animen a que parles amb ells i els ajudis i els hi diguis com et poden ajudar a tu,
I amb la noia que t'agrada... perquè no intentes fer un petit pas més per veure com et respon i demanar-li, per exemple, alguna cosa algun dia, intentat parlar de manera més habitual i, incluso, algún día probar alguna excusa per quedar amb ella?
De vegades, la vergonya també pot fer que hi hagi dies que no t'atreveixis ni a saludar però nod eixarem que això pugui amb tu, oi? faràs un pas més per veure si ella et respon en positiu o no?
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio
Instgram: @elenacrespi81