situació delicada
Hola!
Fa unes setmanes vaig conèixer un noi. Estudia a la meva ciutat i als findes se'n va al seu poble on té la novia amb la qual porten 2 anys.
Encaixem molt bé i hi ha molta atracció; fa dos dies el vaig acompanyar al pis i va fluir que ens féssim un petó d'uns segons ja que es va apartar i va dir que no li volia fer això que si no estigues amb ella si. (em sembla perfecte)
No m'he atrevit a preguntar-li si deixarà la novia, quin tipus de relació tenen etc sempre que surt el tema es posa tens. Detesto els cuernos ja que penso que si els fas és perque la persona amb la que estàs no t'omplena i l'has de deixar però es cosa seva si ho fa.
Després d'allò em deixa sudaderes, em continua parlant.. enfi que vull estar amb ell sigui com sigui.
Ho publico a psicologia perquè vull saber què he de fer per aconseguir-lo o almenys intentar-ho. Si ha arribat fins aquí suposo que deu estar desgastat de l'altre relació.. De moment li deixo molt d'espai i que la cosa vagi fluint.
El que penso es que potser necessita més seguretat que vol estar amb mi per deixar una novia de 2 anys, pot ser?
No ho sé, dona'm molts consells siusplau:) Gràcies (no ho publiqueu al mur)
Elena Crespi

Hola! com estàs?
Demanarem, doncs, que no es publiqui aquesta consulta com a notícia a la web principal d'adolescents.cat.
Gràcies per explicar-nos el que sents i la situació en la que et trobes.
No sabem els detalls de la relació que tens amb aquest noi però veiem que teniu bon rotllo, confiança i que esteu bé junts.
Ara bé, tu sents quelcom més per ell i, pel que sembla, ell no vol el mateix que tu. Et diu que té parella i que no li vol posar les banyes. I això és molt lloable per part seva, que et sigui sincer.
I, sembla, que heu seguit fent coses junts i mantenint l'amistat però tu fas una regona lectura de tot plegar. Com si mantener l'amistat amb tu fos una manera de dir-te que potser vol alguna cosa més?
Els nois no solen comportar-se de manera que incitin a legones lectores. T'has plantea que, senzillament, ell està bé amb tu, com a amiga, i que no vol que pasa res més però que vol mantenir el bon rotllo que teniu?
O potser sí que pot sentir-se atete per a tu però ell mateix t'ha dit que no vol fer-li això a la seva parella i és molt ipmortant que puguis respectar el que ell et demana.
Et deixo un vídeo on explico que podem sentir-nos atrets per més d'una persona però que això no significa que hi hagi d'haver alguna cosa.
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81