No se com actuar davant del noi que m'agrada
Hola macos!!!
Ja fa dies que m'agrada molt un noi, i jo li vaig enviant indirectes, però que alhora son molt directes. Ell o no sap pillar aquestes indirectes, o les pilla i passa de mi. Ja no se que fer, no m'atraveixo a dir-li a la cara directament. Ens veiem cada dia a classes i ja no puc aguantar mes, nomes ho saben les meves millors amigues, pero no saben què dir-me. M'agradaria que m'aconsellessiu, ja que no he sentit per ningú el que sento per aquest noi i no ser la manera que haig d'actuar pe no perdre l'amistat que tenim ni la confiança que tambe ens tenim.
Espero que em pogueu dir alguna cosa.
Moltes gracies!!! 😘
Elena Crespi

Hola Alex!
Gràcies per explicar-nos la situació  i el que has intentat... a veure si et poder donar un top de mà per a probar més coses que puguis fer.
Pel que dius, poden estar passant dues coses:
1. Que ell realment no s'assabenti de les indirectes/directes que li llances
2. Que ho pilli però no li interessi el que li proposes i, per això, es faci el despistat
Ambdues situacions comporten riscos i que has de caviar alguna cosa: potser si li propones de quedar tu i ell sola, amb alguna excusa... pots seguir exploran si es fa el despistat o si no havia pillar el que tu li vols dir.
Has provat de quedar a soles amb ell? Potser és un missatge una mica més directa però si no canviem la manera de fer, no obtindràs resultats diferents...
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81