M'he comprat una guitarra. La he cagada?
Fa un temps que em venia de gust saber toca la guitarra. Despres donarli moltes voltes me'n vaig comprar una de barateta i ha aribat avui. La questió es que jo no soc una persona que li posi molt d'esforç a les coses exepte que sigui alguna cosa que adori, per tant, avui al veure la guitarra m'ha donat una mica igual. Clar, no la se tocar i tampoc se fer res pero es k em fot molt pal ferla servir. Se uposa que una amic m'ha de fer classes de tant en tant pero no se jo si no l'he cagada. El més probable es que acabi al armari tirada i que sempre la vulgui tocar pero no vulgui aprendre'n. M'agradaria saber-ne sense haver d'aprendre res. No crec que m'hi posi gaire a estudiar, la veritat.
L'he cagada?
P.D. Gracies per la vostra feina
· -
3 <3
Estrella Dorca

Hola Henry,
Et felicito per la teva capacitat d'autoconeixement. Si tu saps que et costa molt esforç aprendre a fer les coses, hauràs de buscar la manera de no evitar-les. És a dir, i si t'apuntes a música? o si contractes a un professor de guitarra un cop a la setmana? Quina estona de la setmana dedicaràs a la guitarra? Potser serà la manera de posar-te les piles! Tu mateix dius que t'agradaria saber-la tocar, no? Doncs busca la fórmula que et sigui més difícil abandonar!
Per cert, posa't un repte: Quina cançó t'agradaria aprendre a tocar? I si et planteges tocar-la per les festes de Nadal davant tota la família?
És important posar-nos objectius, ja que ens ajuden a organitzar-nos millor i assolir noves fites ;)
Endavant!!!
Laia Sala