Ajuda!! Sensació rara amb professor....nose que fer
Hola,
Avans que res m'agradaria que hu dexessiu en anònim siusplau.
Us explico, porto uns anys que sento alguna cosa sobre els professors, no em passa amb tots.
Actualment hi ha una professora, la de història, que m'agrada molt quan la veig, ho vull saber tot d'ella, i tal, en fi és com quan t'agrada una persona, però és diferent, ja que ella és molt més gran que jo, i a més estic completament segura que no sóc bisexual ni res per l'estil, no m'atrauen les noies.
No sé que fer demano ajuda urgent si us plau.
Estrella Dorca

Hola!
És possible que estiguis vivint el que es coneix com a "amor platònic". Es tracta d'un tipus d'admiració on sents que t'agrada tot d'aquesta persona i tens necessitat de tenir-hi un vincle especial, ja sigui una mirada, un somriure, un missatge secret...
L'admiració cap als professors és més habitual del que et penses, perquè són persones que ens ensenyen a mirar el món d'una manera diferent, es preocupen per nosaltres i ens valoren com a persones. Intenta etiquetar-ho com a admiració i veuràs que et serà més fàcil de portar. Si veus que fins i tot així encara és difícil, potser hauràs de posar una mica de distància: deixar de busar-la entre els passadissos, centrar-te més en els continguts de la classe.... Per poder reduir aquesta intensitat de sentiments.
Una abraçada!
Laia Sala