Em sento diferent
Hola em dic Marc i tinc 16 anys. Sóc un noi força tradicional i conservador. La veritat és que sempre he sigut més madur que la gent de la meva edat. A mi m'agrada llegir, escoltar música, fer esport, envoltar-me de la meva gent etc... No obstant això, crec que la gent de la meva edat és massa oberta i liberal ja que s'atreveixen a parlar i discutir sobre tot. Només els importa el tipus de mòbil que es compraran, quin noi o noia és el més valent i extrovertit i quantes copes es prendran quan surtin de festa. Tanmateix, crec que hem passat a ser una societat que només prioritza allò material i artificial i ja no es valoren els sentiments de les persones.
La meva pregunta és: On puc trobar gent de la meva edat com jo, és a dir tradicionals?
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola Marc,
Llegint la teva consulta, tinc la sensació que la definició no és tant "tradicional" sinó més aviat "espiritual" o "emocional". La teva crítica a la societat que estem vivint demostra que ets una persona compromesa, emocional i preocupada pels altres. Que dónes valor a la relació amb altres persones i que intentes construir un món més conscient.
Segurament és més fàcil parlar dels mòbils, de sortir o criticar als altres, però la teva manera de pensar segur que ha fet reflexionar a més d'una persona. Continua compartint la teva visió del món, veuràs que hi ha més gent de la que creus que pensa com tu. Realment no hi ha un lloc on s'agrupin totes les persones amb responsabilitat social, crec que s'han de descobrir entre les persones que ens envolten.
De totes maneres, si t'apropes als temes artístics (literatura, pintura, dansa, fotografia...) segurament trobaràs persones crítiques amb la societat actual. Per quina art començaràs?
Una abraçada!
Laia Sala