Vui ajudar a la persona que sento coses per ell i no se com...
Bones! Resulta que soc un noi el qual encara tinc dubtes sobre la meva sexualitat i els estic resolent... Fa temps que vaig coneixer a un noi de 14 anys. Vem quedar i mai havia tingut aquella sencació, es a dir, m'he enamorat. Em va explicar que ell sempre a necessitat tindre un novio per falta de carinyo. Aleshores va ser quan em va dir que havia tigut 11 exparelles d'edats entre 20 i 30 anys... Ell encara no sap que estic bojament enamorat d'ell, i encara no em veig amb forçes per dir-li ja que tinc por que em rebutji, amb lo qual ell m'explica amb els tios que està quedant i parlant, mentre que jo ho passo malament... Vui fer-li entendre que no pot anar tant ràpid i tindre parelles de 25 anys mentres que ell en té 14 anys, ja que les seves 11 anteriors relacions han anat malament. De veritat necessito ajuda, ja que vui fer que es doni compte, pero no sé com fer-ho...
Gràcies
Estrella Dorca

Hola DreamSector,
Gràcies per confiar en nosaltres! Primer de tot et direm que estàs afrontant la teva situació de manera molt serena. No et defineixes amb cap etiqueta i et dónes un temps per observar-te i veure amb quina et sents més còmode. Només et diré que l'homosexualitat - igual que l'heterosexualitat o la bisexualitat - no té a veure amb quines persones t'atrauen sexualment, sinó que amb quines persones tens ganes de formalitzar una parella, és a dir, sents que vols cuidar, que vols tenir-hi una intimitat i un compromís. .
Sembla que aquest noi t'està despertant alguna d'aquestes coses, no?
Per altra banda també et diré que nosaltres - per molt amics que siguem d'una altra persona - no podem obligar-lo a actuar o veure les coses de la manera que nosaltres volem. És a dir, ell mateix s'ha d'adonar si el tipus de relació que està mantenint ara li agrada o encara el fa sentir pitjor. Tu li pots introduir alguna pregunta, però ell ho veurà quan realment estigui preparat per veure-ho.
Si vols, pots ser sincer i explicar-li els teus sentiments, o bé pots tirar-li alguna indirecte per poder veure com reacciona...i si sent el mateix per tu. Si veus que ell no mostra el mateix interès, potser serà moment de posar una mica de distància i plantejar-te passar pàgina...
Una abraçada!
Laia Sala