Amor extrany Urgent
Hola volia fer-te una consulta:
Mira vaig sortir amb un noi alt, ros, prim, deportista..etc. I tot ens anava be però el dia que feiem 3 setmanes doncs va decidir tallar amb mi amb mi no em fa afectar molt ja que portàvem poques setmanes, però desde fa un o dos dies no paro de pensar amb ell i fins i tot somio amb ell saps? I ell està malament, està destrossat perquè es sent sol i jo no se que puc fer :( , i ahir vaig sortir de festa i una amiga meva hem va deixar el seu telèfon perquè jo el vaig eliminar del meu WhatsApp però del face no i ell em va dir que no volia res amb mi mes, llavors no se que fer, ni que pensar i estic deprimida i malament, m'he posat una cançó de spotify de la maú de a prueba de ti i laia m'he posat mes deprimida, que faig? com veus es complicada per mi i per tots els meus amics. Jo amb ell m'agrada molt i tinc sentiments trobats i diu una amiga meva que no podem fer que ens odiem però que a la mínima ens volguem els dos o sigui que nse ajuda siusplau!!!!!!!!!!!!!!. Es urgent gràcies.
Estrella Dorca

Hola bonica,
Sembla que estàs passant per una de les fases de la ruptura. Potser al principi no et va afectar, perquè veies molt clarament que era la manera d'estar millor. Però quan han passat els primers dies de "l'emprenyada", apareixen els records, els bons moments i la nostàlgia... i ens fan creure que potser hem pres una mala decisió.
No l'has pres. Si tu en aquest moment vas creure que era el millor, segurament ho era. Deixa que et passin aquests moments pel davant, escolta la música melacòlica que et vingui de gust i estigues alguns dies amb aquesta tristesa. A vegades hem de deixar que la tristesa aparegui per ajudar-nos a créixer com a persones.
Entenc que estiguis preocupada per aquest noi, però ell ha de buscar els seus propis recursos, ha de trobar les persones que l'ajudin i no pots ser tu. Ara no et toca aquest paper, perquè us podríeu confondre i fer-vos mal.
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança
Laia Sala