Fotografia no tinc temps a fer res.
Hola, Soc la Oxana
Us dire lo que hem fa fer aquesta consulta:
Desde la segona setmana de insti han passat moltes coses a la meva vida( a canviat molt respecte el any passat)
El any passat no ens ficaven tans exàmens, no estava tan estesada, no estava tan pendent per els estudis etc...
El meu ex i jo fa poc que ho vam deixar la relació perquè em va ficar les banyes ara ell vol tornar amb mi i jo li dic que no el cas esque ara discutim mes que abans i jo estic molt cansada ja.
Tambe fa molts dies que tinc molts exàmens i estic molt nerviosa, els divendres a la tarda faig teatre i m'encanta perquè desconnecto de tot, pero despres tinc que fer deures i tal..
El cas esque no tinc gaire temps a dedicar-me a fer les coses que m'agraden i jo vull dedicar algun temps de la setmana a fer lo que realment m'agrada per poder desconnectar de tot.
Que puc fer?
Hi han de vegades que estic al llit escoltant musica que em fa plorar i quant tanco els ulls m'imagino que estic en un precipici i que faig la passa per poder-me caure i començo a plorar molt i em sento molt malament, i tambe hi han davegades que sense ser conçient m'agafo les mans i map-reto el coll fins que em costa respirar i començo a plorar molt i jo no puc continuar aixi.
Tambe fa bastant que la meva cosina que per mi es com una germana, sen va anara a Guatemala perfer lo dels refugiats i fins tres mesos no he sabut res de ella i de aqui una setmana senva a Grecia unaltre cop i no se quant tornara.
Que puc fer amb tot aixo?
No se que em passa.
Pot ser que sem hagin juntat moltes coses de cop?
AJUDA SIUSPLAU.
Elena Crespi

Oxana,
evidentment que se t'han ajuntat molten coses de cop. I per axis t'agraïm moltísism que hagis confiat en nosaltres per fer-nos la consulta.
El que està clar és que:
• Has de trobar una nova manera d'estudiar que t'ajudi a aprobar i a no estressar-te, per tant, proba diferente tècniques
• Has de mantener un contacte 0 amb la teva ex-parella perquè que et digui coses no t'ajuda a tirar endavant, per tant, podareis dir-li que necessites que et deixi espai i que no et digui res?
• Busca música que t'acosté a imatges més positivas, perquè tot això que fas encara et deprimeix més i el primer pas és aconseguir que hi hagi alguna image motivadora que t'ajudi a tirar endavant...
A poc a poc... i anar fent canvis en positiu. Però tu tens el poder de fer-los. Endavant!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81