Estats Units
Holaaaa!!!!!!!!
Primer de tot agrair-vos de veritat tot el treball que feu, es impressionant!!
Bueno jo us esic escrivint això per que estic passant un any a estats units. M'ho estic passant molt bé i tot va genial amb la meva família d'acollida. L'unic problema que tinc, es que a l'estar a USA, com li passa a tothom, tenim por d'engreixar-nos. Jo mai he tingut problemes d'autoestima ni res d'això, al contrari m'estimo tal i com soc però tinc un parell de preguntes.
- Si tinc 15 quasi 16 anys, mesuro 1'72m i peso uns 50kg, estic dins de la mitjana de pes?
-La meva família es de constitució prima i jo també ho soc. Però es possible trencar la consitucio del cos?
Moltes gràcies per tot el que feu!!!
PD: podeu posar la consulta en anònim si us plau???
Laura Medrano

Hola!!!
Moltes gracies a tu per escriure'ns! I que guay que estiguis a Estats Units!!
Doncs mira, sobre el pes, dir-te que segons el que ens has dit que mesures i peses estàs bastant prima, per lo qual no et preocupis gens si agafes una mica de pes perquè fins i tot serà saludable. Procura menjar 3 racions de fruita al dia i no et preocupis gaire pel tema ja que com tu bé dius, una part molt important del pes que tenim és per la nostra genètica i constitució física. Probablement si la teva família té aquesta constitució, tu també la tinguis, així que no t'amoïnis. Pensa que per trencar la constitució del cos hauries de fer un canvi d'estil de vida força dràstic (per exemple no fer gens d'esport i alimentar-te desequilibradament).
Una abraçada i gaudeix a tope de l'experiència!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
@AcabCatalunya
www.acab.org