Ajuda plis x 2
Bona tarda adolescents!
La meva consulta està partida en dos parts ( disculpeu la molestia i les faltes )
Un noi que jo pensava que era un amic ara penja fotos dels meus amics i jo quan estem despistats i els hi passa a amics del seu germà i als seus altres amics , els quals la vida els hi va d'amargar a persones . No ser si confiar més en ell . Que faig ??
En segon lloc , una amiga meva està súper penjada per un noi que la deixa plantada quan vol i quan no li va al darrera , la meva amiga està dolguda per això i no se com animar-la , no se que fer per ajudar-la ja que s'he m'han acabat les idees .
Gràcies !
Estrella Dorca

Hola anonimeta,
Aquí tens les respostes:
Pel que fa al teu amic, si sentiu que està traïnt la vostra confiança, li haureu de fer saber. Parla amb ell i explica-li com et sents. Parla-li de la confiança que ha trencat i que costarà que tornis a confiar-hi. Si veus que ell no reacciona i continua actuant d'amagat vostre... potser hauràs de tallar aquesta relació.
Pel que fa a la teva amiga, és una situació similar: si una persona no et tracta bé... millor tenir-la lluny. Aquest noi no està tractant bé la teva amiga i algú ha de posar-hi fre. Ella ha de decidir quantes vegades més vol sentir-se així. Tu l'únic que pots fer és mostrar-li el teu suport i recordar-li com n'és d'important per tu. A vegades necessitem que algú ens recordi que som especials per no arrossegar-nos davant qualsevol que ens fa una mica de cas ;)
Una abraçada!
Laia Sala