no tinc gan
Es normal que no tingui gana? Em pasa des de principis de setmbre i es que simplement l'he perduda, no es que no vulgui menjar es nomes que no tinc gana i per aixo me aprimat. Algun consell o per que em pasa?
Gracies
Laura Medrano

Hola i gràcies per escriure'ns!
A l'adolescència el que es considera normal és que tingueu gana perquè us esteu desenvolupant i perquè necessiteu aportar energia al cos. Pot ser que durant aquest principi de curs estiguis més preocupada per alguna cosa del que és habitual? Pot ser que estiguis més nerviosa?
Podria ser que l'ansietat o l'estrès afectin a la gana, però si veus que això s'allarga i inclús que comences a perdre pes, seria important que anessis al metge per a comentar-ho i que analitzessin les causes d'aquesta pèrdua de gana. El nostre consell és que tot i no tenir molta gana, intentis fer els àpats com els feies sempre i sobretot que facis un bon esmorzar, ja que així estaràs assegurant que li dones energia al cos per començar el dia.
Un petó!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
@AcabCatalunya
www.acab.org