estrés màxim
estic agoviada i confusa, fa uns dies vaig veure al meu ex (que ara te novia) i pensava que el tenia ovlidat ja del tot però a l'hora de despedir-nos ens vam fer dos petons i vaig començar a plorar al cotxe i ell asobre es com si sudés de mi osigui passa de la meva cara i estic rallada pk no el puc ovlidar i m'agobio pk en teoria som amics e pero ni em parla ni res això s'en diu amistat siusplau? estic estressada
pd: gràcies per si o llegiu <3
Estrella Dorca

Hola bonica,
Mantenir una bona amistat després d'una relació de parella és força complicat. Normalment es necessita temps per poder pair la ruptura i que els sentiments es col·loquin.
Sembla que tu ja estàs en procés d'oblidar-lo però, evidentment, en veure'l se t'ha activat una mica l'emoció. Continua com fins ara i, si ho necessites, posa una mica més de distància. Ara no és moment de tenir-hi una amistat, perquè tu estàs ferida i encara et fa mal. No t'enganyis pensant que si sou amics recuperareu la vostra relació.
Sé que sóc una mica dura, però a vegades ens hem de protegir a nosaltres mateixos.
Una abraçada
Laia Sala