M'he enamorat del millor amic del meu novio...
Hola adolescents!! Ajudeu-me siusplau!
Fa unes dos o tres setmanes vaig somiar amb el millor amic del meu novio, i ens feiem un petó i m'encantava. Al principi no li vaig donar importància ja que només era un somni, però quan van passar uns quants dies em vaig donar compte que no parava de pensar amb ell i que tenia ganes d'estar sempre al seu costat anar a l'insti i veure'l, i a l'hora del pati mentre abraçava al meu novio tenia ganes d'abraçar-lo en ell també... Nosaltres som bastant amics i ens portem molt bé, durant l'estiu quedava amb ell i el meu novio i la veritat és que m'atreia una mica però mai m'havia arribat a enamorar fins fa unes setmanes. Sento que estic traicionant al meu novio, i li explicaria perquè tenim confiança, però sé que em deixaria, i el problema esta en que m'agraden els dos!!!! Estic molt confosa i no sé què fer, perquè no vull fer-li mal al meu novio (per estar amb ell vaig haver de deixar un altre perquè m'agradava ell i no amb el que estava però ara és diferent m'agraden els dos i a sobre són millors amics!). Li vaig explicar a una amiga amb la que hi tinc molta confiança i em va dir que fes el què el cor em digués, i el pitjor és que em va dir que ell va dir que sóc guapa i que es passa el dia mirant-me i crec que li agrado i això m'ha fet dubtar més, estic començant a tornar-me boja per ell! Tinc por de que el meu novio deixi d'agradar-me, no seré capaç de deixar-lo, vaig prometre'm a mi mateixa que no li faria mal MAI, me l'estimo moltíssim portem quasi 1 any... A sobre ja l'he pillat moltes vegades mirant-nos gelós quan ens fem petó, però ell sempre ha fet tot ho possible perquè continuem junts i que ens perdonem quan ens barallem és molt bon noi i ja no sé què fer, cada vegada tinc més ganes d'estar al seu costat i veure'l a l'institut. Però no puc deixar que tot passi perquè cada vegada el meu amor per ell va a més... No vull deixar al meu novio perquè l'estimo, i tinc por de que si el perdo el seu amic també s'enfadi amb mi o estigui equivocada del què sent per mi i els perdi als dos... Us necessito, m'estic menjant el coco a la classe ja no puc ni concentrar-me tinc molta culpabilitat i em sento fatal pel meu novio. Siusplau ajudeu-me! Què hauria de fer? Gràcies per avançat. Petons i una abraçada, sou els milors, continueu així!!!
Estrella Dorca

Hola cucut,
Els triangles amorosos són situacions complicades on sovint una de les tres persones queda ferida. Entenc que tinguis aquests dubtes però vigila a l'hora de fer qualsevol pas, perquè pots fer molt mal.
Primer de tot és important que aclareixis què sents per la teva parella. Te l'estimes? Vols estar amb ell? Et sents a gust amb ell? Has de valorar si la teva parella t'aporta el benestar que tu necessites ara mateix.
Valora també què sents pel seu amic. És només curiositat? És enamorament de veritat? És atracció? És una manera de cridar l'atenció de la teva parella?
Potser pot semblar complicat, però és important que coneguis els teus sentiments. Un cop sàpigues què sents per cadascú, serà moment de ser honesta. És a dir, de deixar la teva parella o bé de posar una mica de distància amb el seu amic.
Tampoc sabem què sent exactament el seu amic per tu, però que la teva decisió no depengui d'això, d'acord?
Una abraçada bonica!
Laia Sala