Que em pasa?
Holaaa'
Tinc 14 anys ,i no se que em pasa, la majoria de les meves amigues ja s'han liat o ja han tingut novios i jo encara no he fet res, no em procupa això pero em sento rara ja que no em parlo amb cap noi per watsapp encara que tinc molts amics, pero em fa por estar a la friend zone ,ja que es l'ultim que vui, ami m'agrada un noi i li vaig dir a una amiga i ella es va começar a parlar amb ell per watsapp i començava a jugar i a buscar-lo devant meu i això amb fa mal.
Que puc fer per deixar de preocuparme?
Estrella Dorca

Hola,
És natural que estiguis preocupada, però fixa't en aquesta enquesta:
http://www.adolescents.cat/enquestes/62/
">
Hi ha molts adolescents que encara no s'han liat o només s'han liat una vegada. No tinguis pressa. És millor que et liis amb una persona que t'agrada que no pas que ho facis "perquè toca". Si ho fas perquè et ve de gust, la sensació és molt més intensa i plaent, així que no tinguis pressa.
Estàs dins la normalitat, comença a parlar amb algunes persones i ves veient si teniu coses en comú, si feu les mateixes bromes, si et sents a gust.... i deixa que evolucioni ;)
Una abraçada!
Laia Sala