Ajudaaaaa!
Bona tarde,
Fa cosa de un mes estava amb un noi, teniem un rotllo. I jo no sabia realment el que sentia i ho vaig deixar. Ell fa dos setmanes va començar a anar amb una altra, però a cap d'any es va liar amb mi altra vegada. Hi han amigues que hem diuen que ho fa per fer-me cels, altres perquè m'utilitza,... No sé que pensar ja. Ara ja sé el que sento i m'agrada molt. Què podria fer?
Gràcies!
InterPersonal

Hola! El mésimportant és el que pensis tu, les teves amigues et diuen el que elles pensen però no tenen perquè tenir raó, per més que t'estimin elles no són tu i no viuen el que tu vius o sigui que tot i que està molt bé que intentin ajudar-te, al final qui ho viu en primera persona ets tu, per tant tambè has de ser qui decideixi què fer. Ara bé, el que aquest noi senti per tu, només ho sap ell, i la única manera que tens per saber-ho és parlant amb ell, per més que intentis deduir què sent exactament, només ho sabràs del cert si li preguntes. T'atreveixes? Si realment t'agrada tant, el millor que pots fer és llançar-te i preguntar-li. El que tu sents ho tens molt clar, podries començar dient-li i llavors segurament ell també s'obrirà i et dirà el que sent.
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat