Nose com superar-ho
Holaa
He estat casi un any y mig am un noi, ens coneixiem perque tenim el poble al costat i les nostres colles s'han ajuntat, tinc una amiga que es com una germana per mi, hem estat tota la vida juntes,pero sempre hem sigut mol competitives ii am els nois ens hem enfadat molt, un dia vaig voler ajudar al seu novio a baixar a barcelona per ferli un regal ii ella ho va malinterpretar ii em va dir de tot menos guapa.
Resulta que jo soc mol desconfiada, confio en molt poca gent. Ella, abans de que jo sortis am aquet noi d'1 any ii mig, ella li va menjar el coco am que jo necesitava un noi al meu costat, que no sabia estar sense novio ii que no era bo per a ell, llabors ella se li va llensar, pero el meu ex em va estimar a mi per sobre de tot, ara fa 1mes que ho hem deixat ii ells dos s'han ajuntat molt...quan a ell tampoc li queia moltbé ella...nose que fer, tinc por de que es liin per part d'ella, perque ell no vol, el conec, ii tambe tinc por de perdrel ii de que ells dos es fagin mol amics, jo no vull mol rollos, vull estat be am els dos, pero desde el meu punt de vista es podrien haver esperat una mica a parlar, perque es veu que parlen mol... y em fa rabia, l'altre dia vaig fer un grup de whats am ells dos y vaig exlicar la veritat com em sentia: que no magradava que parlessin pero que m'havia d'aguantar ii que tampoc vull que deixin de parlar, el meu ex s'ha enfadat am mi perque diu que nomes busco problemes ii que sempre la lio ii que no enten perque m'afecta tant que parlin
Estic fatal am aquesta ruptura... l'estimo moltisim pero ha canviat tant... no paro de plorar cada dia per ell ii he arribat a tenir malsoons veien com es liava am una altre noia
Necesito ajuda...gràcies
Estrella Dorca

Hola Juls,
Trencar una relació de parella és una situació molt dolorosa que necessita un temps per anar-se curant. No sé exactament què ha passat entre vosaltres dos, però sempre que et vingui el record d'ell, afegeix-li els motius de la ruptura. És a dir, intenta no centrar-te únicament en els moments bons, perquè és aquí on ens autoenganyem i ens fem més mal. Recorda també les discussions, els mals entesos i les situacions complicades, perquè també formen part de la vostra relació. I, en el fons, si la relació s'ha trencat és perquè no aportava el suficient benestar a cap dels dos, no creus?
Per altra banda, la relació amb la teva amiga sembla que sempre ha sigut una mica així, no? Tu mateixa dius que sou molt competitives i també amb els nois. Si tu ja has parlat amb ella i li has dit com et sents... Potser hauràs de distanciar-te'n una mica per no fer-te més mal.
Aprofita aquesta situació i passa estones amb la teva família i amb altres amics. Busca coses que t'agradi fer o que haguessis deixat de fer perquè estaves en parella. És un moment per cuidar-te a tu mateixa, per mimar-te i per refer-te. Dóna't aquest temps que el necessites.
Una abraçada bonica
Laia Sala