Siusplau necessito un bon concell
Fa un any o algu, vaig coneixer a un noi. No creia amb lamor a primera vista, pero en aquell moment em vaig qedar parada, pq no era una persona guapissima si no qe ami matreia, aixi qe nose com vaig aconseguir el seu numero. I desde llavors hem parlat cada dia i fa un any qe em vaig adonar qe nestava pilladissima dell. Aixii qe manava esperant a que ell dongues el pas, pero no el feia. Aixi qe el vaig fer jo, i ell intentant no ferme mal em va dir qe no mestimava com jo amb ell... em vaig qedar destruçada, aixi qe li vaig demanar qe deixessim de parlar durant una temporada, per poder reflexionar i intentar oblidarlho.D aixo fa dos dies... i ja el trobo a faltar, mha passat la son (soc una tia molt dormilega) i sempre qe penso amb ell em poso trista... qe es sempre
Qur hauria de fer? Nose si es lamor de la meva vida, pero mai havia sentit algu aixi, que farieu vosaltres si estiguesiu al meu lloc?
Pd: perdoneu les faltes esqe es tard, i no tinc son i ara mateix tinc llagrimes als ulls i el teclat no ajuda
Estrella Dorca

Hola bonica,
Quan un amor no és correspost fa molt mal. Has actuat molt bé, l'has conegut més a fons parlant diàriament i has estat prou valenta com per confessar-li els teus sentiments. Però has d'acceptar que ell no sent el mateix per tu. Segurament et té molt carinyo, però no veu la vostra relació com una relació de parella. La resposta que li vas donar és la més sensata per intentar oblidar una persona: posar distància
Evidentment que el trobaràs a faltar, ha estat una persona força important a la teva vida durant aquests últims mesos. Però si tu tens clar que no vols enganxar-te a un amor no correspost, has de ser prou valenta per aguantar aquesta distància.
Intenta no fixar-te massa en el que fa (deixa de mirar xarxes socials, per exemple) i busca coses a fer amb les teves amigues i la teva família. Ara és un bon moment per estar amb gent que t'estima i et cuida ;)
Ànims!! Necessitaràs un temps, però mica en mica veuràs que naixerà la distància emocional, és a dir, que seràs capaç de recordar-lo sense que et faci mal. però tot necessita el seu temps.
Una abraçada!
Laia Sala