Li agrado?
Hola!
Tinc un dubte. Fa una setmana o així que hi penso en això, i és que fa un mes que noto que hi ha un noi a la meva classe que sempre m'està mirant, i quan jo li miro treu la mirada o es queda mirant-me fins que jo ja miro cap a un altre costat, i també em fa bromes i no sé si cap la possibilitat de que li agradi. Crec que a mi si que m'està començant a agradar i vull saber què he de fer per acostar-me més a ell i tot això. Tenint en compte que sóc una mica tímida que he de fer?
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola Irennn,
Jo no puc endevinar els seus sentiments, però sí que sembla que tingui interès cap a tu. Quan notem aquest interès mutu amb una altra persona, el millor que podem fer és comprovar aquesta curiositat. És a dir, apropar-te a la persona per conèixer-la una mica més i veure si ens continua agradant o no.
Si va a la teva classe ho tens fàcil: sempre pots parlar dels profes, les assignatures, els deures, fer un treball junts....
Però també et pots interessar per les coses que fa fora l'institut, quins hobbies té, si fa esport, si té alguna sèrie preferida.... Sé que al principi pot fer una mica de vergonya, no cal que vagis directe a fer-li aquestes preguntes, però intenta que l'apropament sigui gradual: ara et miro, demà et dic hola i demà passat et demano què tal el cap de setmana...
Endavant!
Laia Sala