Per què estic gelosa si només m'atrau físicament?
Hola!
Sempre he tingut aquest dubte, i és que per què estic gelosa quan veig que un noi que m'atrau físicament tonteja amb una altra noia? Potser em direu que és perquè m'agrada i només m'atrau, però i si no només em pasa amb un sinò que també amb dos o tres nois a la vegada?
Per altra banda, també volia dir-vos que no estic segura de si sóc bisexual, perquè veig a moltes noies en plan guapes i que estan bones, o els hi miro el cul, o tinc pensaments referents amb noies. Però crec que això els hi pasa a moltes noies perquè moltes vegades pillo a noies mirant-me el cul.
Ajudeu-me siusplau!
Gràcies!!!
Estrella Dorca

Hola irennn,
Tinc la sensació que estàs vivint el despertar del desig sexual. Forma part del desenvolupament de l'adolescència i es caracteritza per una gran curiositat cap a la sexualitat pròpia i la dels altres. Augmenta el desig sexual, l'excitació és molt ràpida i sents atracció per més d'una persona (i t'agradaria que elles també sentissin aquesta atracció amb la mateixa intensitat).
També és característic aquesta atracció cap a persones del mateix sexe. Pel que m'expliques, jo no puc etiquetar-te com a bisexual o no, ja que l'orientació sexual va una mica més enllà que sentir atracció cap a les altres persones, independentment de si són home o dona, l'orientació sexual implica la voluntat de tenir una relació de compromís, amb un projecte de parella en comú.
No t'angoixis pel que estàs vivint, disfruta-ho (sense fer mal a ningú) i deixa fluir... a veure què descobreixes ;)
Una abraçada!
Laia Sala