Any a Irlanda
Hola!!
Estic passant un any a Irlanda, al principi m'encantava la idea, de fet li vaig demanar jo als meus pares pero ara que estic aqui a l'institut, ningún nen irlandes m'ha acollit ni a mi ni a la resta d'estrangers, així doncs que em passo el dia amb dos nenes espanyoles com jo. Jo ja sabia que una d'elles només es quedaria un trimestre pero l'altre esta tan deprimida que ha decidit acortar-ho també i en contes de quedar-se tot l'any amb mi es queda un trimestre. No sé que faré quan s'envagin, estic molt malament, no dormo de lo nerviosa que estic y m'he posat malalta. He parlat amb la meva mare pero diu que exagero y no m'enten i nose que he de fer. Li demano que em canvii de cole pero diu que no es necessari. Estic farta d'escoltar a la gent dient que aqui ho passa molt be quan jo no puc aguantar més. Siusplau ajudeu-me perque no se que fer i no em digeu que parli amb la meva mare perque no entra en raó.
Un petó! Gràcies!
Estrella Dorca

Hola!
A vegades idealitzem massa un viatge, hi posem expectatives molt altes que no són gaire realistes i llavors la realitat ens decepciona. Nosaltres no podem prendre una decisió per tu, ja que no podem ni volem assumir aquesta responsabilitat.
Pensa exactament en quin objectiu tens a Irlanda, quins motius et van portar a anar-hi i, sobretot, què hauria de passar perquè decidissis tornar. És a dir, fins a quin punt vols aguantar aquesta situació. Nosaltres mateixos hem de conèixer les nostres limitacions i, tot i que en un principi podia semblar un repte molt bonic, ara potser no ho és tant. Estàs a prop del teu límit? o encara tens alguna expectativa?
Aprofita aquest mes i pico abans de les vacances per conèixer una mica més els teus companys, explica'ls la teva situació i busca activitats per compartir amb ells. Si vols entrar al seu grup, sembla que hauràs de ser molt activa! i ho ets?
Una abraçada!
Laia Sala