Tinc l'autoestima pel terra
No m'agrada com sóc: ni la meva cara, ni el meu cos,fins i tot la caca del pou te més personalitat que jo. Intento mirar-me al mirall i dir-me que sóc com sóc i que a algú en aquest maleït món li agradaré... Però jo no puc agradar als altres si jo no m'estimo.
Com puc fer que m'agradi el que veig al mirall? Com puc fer aparèixer una mica d'autoestima? Ajuda si us plau...
InterPersonal

Hola Becky! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs tens molta raó amb el que dius: primer t'has d'estimar a tu mateixa. Sembla com si creguis que tota la "caca" del món hagi caigut sobre teu. Segur que és així? Amb qui et compares per avaluar el teu físic? No tots tenim el físic perfecte que a vegades pensem que voldriem, però tots tenim parts més positives i el dret d'aprendre habilitats per treure-li partit. Alhora pensa que les persones no són valuoses per com són, sinó pel que són. Anima a jugar amb el teu estil, decobrir-te de nou, acceptar les aprts que no podem modificar i treure el màxim de dins teu per disfrutar de els coses importants de la vida. Endavant! Eli Auelt