Amor o no amor?
Bueno.. em dic Anna i tinc 15 anys.. La veritat estic una mica perduda en aquests moments perque acabo de començar el batxillerat i no sé ben bé com afrontar-lo... També estic perduda en tema nois, jo bueno, abans estava amb un noi d'un altre lloc d'Espanya, vam durar 2 anys i mig i no ens vam poder veure per la meva família... Bueno ara m'estic enamorant d'un noi que coneixo des de fa uns anys, i ell diu que ell també de mí, però no sé.. Abans ho veia molt carinyós amb mi, veia que em parlava a totes hores, i es preocupava un munt per mi, sempre ens estavem donant suport... Però des de fa una setmana més o menys veig com que les coses han canviat. Ell és també de Barcelona i d'un altre barri osigui això no és cap inconvenient peò no sé... Sento com si ja no es preocupès per mi i a vegades em deprimeixo molt quan li parlo i no em contesta, i li dic, 'escolta, m'he d'anar' i llavors em respon que si em passa alguna cosa amb ell... Crec que estic caient en depressió un altre cop, i m'agradaria saber si podries ajudar-me una mica o orientar-me, perque no sé si el que faig és lo correcte o deuria passar d'ell... Moltes gràciies..Petons!
Estrella Dorca

Hola Alexandra,
En tema parella i amor, has de tenir clar dos elements:
• Tenir una parella no es basa en estar constantment disponible per l'altre persona. És a dir, cada membre de la parella ha de tenir el seu espai i els seus moments per estar amb altres persones, ja que això enriqueix la relació.
• La nostra relació ens ha de fer sentir bé. Ens hem de sentir còmodes, acceptats i cuidats per l'altra persona. Ens ha de proporcionar benestar... i si ens fa sentir malament, potser hi ha alguna cosa que no acaba de funcionar.
Pensa en quina situació estàs i comença a posar-hi remei!
Una abraçada!
Laia Sala