ell marxa i jo amb depressió
fa 12 anys que conec el que ara es el meu millor amic pero despres de nadal marxarà de viatge amb un seu amic, durant aquests 12 anys que el conec mai ens aviem discutit peró aquest estiu vam tenir una disscussió (durant els campaments amb l'esplia) molt forta que va fer trontollar la nostra amistat però com que tots dos ens estimem peró no ho reconaixem ens vam perdonar al cap d'uns dies però, durant els dies de la discussió ell va mantenir una relació de molta confiança amb una altra nena aquesta nena, molt amiga meva un dia em va preguntar si A(el meu amic) em molava jo vai contestar NO toti que era si i ella em va dir que mai li havia caigut massa be dons MENTIDA!! ara mantenen una relació casi igual que jo i ell.
estem perdonats i tornem a ser iguals que sempre peró ara el que passa es que marxarà, ens avandonara a tots per 6mesos, 6 mesos que no el veure.
totes les persones que conec estan marxant i jo que he repetit 2n de Batx.
estic tornant a recaure en depressió i no se que fer. estic cansada que nomes 3 persones de la meva vida sàpiguen quan recaic.
cada nit somio que quan A marxi, tots els de l'esplai estarem allà despedint-lo i just quan tots estem girats per marxar, m'agafa del braç i em fa un petó. Estic anamorada d'ell ja ho se i també se que ell ho està de mi (o aixó suposo) peró marxa.
que puc fer??
Estrella Dorca

Hola,
Entenc que et sàpiga greu que el teu amic marxi i que tinguis por de com serà el comiat i passar aquest temps sense ell. Pren-t'ho com un repte per superar-te a tu mateixa. Aprofita aquest temps per conèixer altres persones i obrir-te a elles. Són 6 mesos que poden passar molt ràpid si fas coses que et venen de gust o molt lents si et quedes encallada en la nostàlgia.
Si ell ha pres aquesta decisió de marxar, segurament és perquè espera que sigui una oportunitat per ell, així que dóna-li suport! Ell agrairà que la seva millor amiga estigui amb ell en aquest moment!
I pel que fa a l'amor... si tens ganes de ser sincera sobre els teus sentiments, endavant!
Una abraçada!
Laia Sala