Com puc oblidar-lo si tot em recorda a ell??!!!!
l'estiu vaig tenir una història amorosa en unes colònies amb un noi 4 anys més gran que jo. Ell tenia novia, però el que hi havia entre nosaltres no era una amistat, i els dos ho sabiem. Fins l'última nit no vaig atrevirme a dir-li res del tema...fins que un amic ho va fer per mi... A partir d'aquell moment tot s va tornar en un gran silenci i ens vam possar a dormir un al costat de l'altre sense dirnos res del tema, només un simple bona nit. El dia següent tot va tornara la realitat ja que haviem de maxar a casa i segurament no ens tornariem a veure en molt temps i vam deixa el tema a part i vam seguir tonetjant amb normalitat. El meu amic, el que havia parlat amb ell, em va dir que ell es volia liar amb i però no li volia possar els cuernos a la seva novia, encara que amb ella ja no estiguessin gaire bé, i estava trist ja queno sabia el qe fer. Abans de marxar li vai dirque tant dir no haviem parlat, i en l'ultima abraçada em va di fluixet a l'orella que sino hagués tingut novia s'hagués liat amb mi. El cas és que un mes després vam quedar amb tots els de les colònies i tornàvem a tontejar...després vam parlar pel whatsapp i em va dir que hvia deixat a la seva novia i m'ho va explicar tot... Però en l'últim moment em va desepcionar dient-me que només podríem tenir un simple lio en un futur ja que la distància li suposava un problema...vaig arrencar a plorar.
Des d'aquell dia vaig passar diferents fases: enfadada, tristesa, alegria, arrepentiment... però no deixo de pensar amb ell inclús havent-me liat amb un altre noi més tard...
TOT EL QUE VEIG HO RELACIONO AMB ELL!!!
Veig gran hermano i els problemes amorosos i em sento identificada amb les noies del show... veig una frase d'amor i és com si em cridés el seu nom...veig dos enamorats abraçant-se només em ve al cap les moments que ell i jo vam tenir així... TOT ERA MASSA BONIC, NO PODIA SER UN SIMPLE LIO!!!
El cas és que el vull oblidar j que per molt que m'auto-convenci de que podria sortir bé i que seria genial se que no és bo per mi, però NO-SE COM FERM-HO!!!
perdó per la gran biblía que he escrit però fa molt temps que hi dono voltes, gràcies per escoltarme. Espero que em respongueu aviat.
PETONS, SOU ELS MILLORS!!!!
Estrella Dorca

Hola Maria,
El que vau viure sembla que va ser molt especial per tu i entenc que et costi creure que no pot anar més enllà. A vegades tendim a idealitzar les altres persones o les relacions que podríem tenir amb elles.
Per tenir una relació cal que hi hagi tres elements:
• passió o atracció física - sembla que n'hi ha
• intimitat o coneixement de l'altra persona - tot just us estàveu coneixent
• compromís - ganes de passar un temps futur amb aquesta persona.
A més, és necessari que aquests tres elements hi sigui per totes dues bandes i sembla que aquest noi, pel que expliques, no tenia aquesta visió de futur.
Tu mateixa decideixes si vols seguir "esperant" que canvii d'opinió per art de màgia o si comences a passar pàgina, per molt dolorós que sigui....
Si tu prens la decisió d'oblidar-lo, veuràs com mica en mica les coses que et recordaven a ell ja no et fan tant mal.
Una abraçada
Laia Sala