Odio a la meva mare
Hola!
Espero que m'ajudeu.. El meu novio i jo tenim una relació a distancia, ell viu a Vic i jo Girona i es veu que la meva mare l'odia o algo. Ho vaig començar a notar quan el meu novio i jo feiem plans per fer els caps de setmana pero que pasa? Que la meva mare no em deixa anar amb ell els caps de setmana i no se perquè.. En fin vull arreglaro perquè aquest hallowen anavem anar a portavenura amb uns amics seus i meus pero la meva mare no em deixa. Que puc fer? He parlat mil cops amb ella pero res de res, diu que em tinc que portar millor a classe pero batx m'esta cosatnt bastant i em distrec facilment.. no sé que fer.. AJUDA!!!!!!!
Estrella Dorca

Hola!
Potser hauràs de parlar amb la teva mare per saber exactament què és el que li molesta, no  creus? Potser encara et veu massa petita per tenir parella, o potser té por que estiguis massa distreta i no vagin bé els estudis? És possible que vulgui protegir-te per por a que et facin mal?
A vegades hem de conèixer quins motius hi ha darrera de cada conducta, per poder-la entendre i mirar de buscar solucions. Explica-li com et fa sentir el seu comportament i què esperes d'ella com a mare: que et doni suport? que et deixi quedar amb ell de tant en tant? Que confii en tu?
Sigues clara i directe amb el que necessites d'ella i negocia el que ella necessita de tu ;)
Una abraçada
Laia Sala