Fan d'amagat
Saps el que és ser fan d'amagat d'una artista? Jo si i no m'agrada estar en aquesta situació. Ella em fa feliç, m'agrada com actua i la seva música, la seva personalitat, el seu estil, etc és meravellosa i he crescut amb ella, però haig d'amagar-ho per culpa de "la societat".
La meva ídola va ser (i continua sent) una noia Disney no fa molt i només "per culpa" d'això, de que va ser una noia Disney no fa molt i de que tinc 16 anys, no puc dir el que penso per por i vergonya del que diran. Sona estúpid, perquè una fan ha d'estar sempre i amagant-me sento com si la traís, però és que sembla que amb una edat determinada veure Disney està malament, que és per nens petits... Però he passat tota la meva adolescència amb ella! Porto 5 anys seguint-la.
A part, estic súper orgullosa d'ella perquè ha aconseguit coses increïbles i s'ha convertit en una de les vint dones més influents de la televisió al món.
Sóc fan de la Martina Stoessel, sóc tinista.
Em podríeu donar algun consell sobre que fer? No m'animo a dir-s'ho a ningú però al mateix temps m'encantaria ser lliure i poder expressar el que sento.
Moltes gràcies i continueu així.
Estrella Dorca

Hola yoyomi,
Amagar els teus sentiments per por al que diran és una situació molt incòmoda. Et felicito per ser capaç de confiar en nosaltres i publicar-ho aquí!
Per què no proves de dir-ho a la gent del teu voltant? a aquelles persones importants? Segurament ells t'entendran més del que et penses!
A vegades creiem que els altres s'avergonyiran de nosaltres, però únicament quan som autèntics és quan veiem les persones que tenim al costat. Un amic hi és sempre, ens accepta tal com som, amb els nostres gustos estranys, les nostres tonteries i les nostres excentricitats. Tots tenim un punt excèntric i divertit! I no passa absolutament res!
Si només et jutgen per aquest fet... potser no són veritablement els teus amics, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala