Ajuda
M'agradaria que aquesta consulta fos totalment anònima, si us plau.
He pensat molt abans de fer aquesta consulta però bé, la faig perquè ja fa una mica més d'un any que no estic bé, el que m'agradaria saber es si realment tinc depressió, crec que ho tinc clar que sí en tinc però necessitava la visió d'una psicòloga.
Et posaré en situació perquè tinguis una idea de com estic, abans de tot vull deixar clar que no vull buscar ajuda professional, ja sé que és el que hauria de fer però em nego.
Si busco els símptomes de depressió els tinc tots, estic sempre malament, normalment mai estic bé i si estic bé es poca estona perquè després torno a pensar, gairebé ploro cada nit, i cada cop vaig a pitjor. He fumat, m'he autolesionat per treure'm l'ansietat, cada cop tinc menys ganes de tot, cada dia em costa més llevar-me, concentrar-me, fer coses...
Bé, ho deixo aquí perquè sinó no acabaria mai, m'agradaria saber la teva visió, sé que es ajuda professional però per aquests moments tinc els meus motius per no anar-hi...
Moltes gràcies
Estrella Dorca

Hola anònima,
Doncs no sé massa què esperes d'aquesta consulta, ja saps que nosaltres no podem fer cap cap diagnòstic únicament a través de la consulta. També et diré que la informació que surt a internet, no sempre és fiable i és important que sigui interpretada pel professional que correspon.
No entenc de què et serviria tenir un diagnòstic si no vols rebre ajuda professional. Respecto la teva decisió de no buscar ajuda professional, però no em quadra amb la petició que em fas a la consulta, ja que sembla que darrera d'això hi ha una petició d'ajuda.
El primer que has de fer és voler sortir d'aquesta situació. Només tu ets capaç d'iniciar el canvi. I el canvi només passa per demanar ajuda.... pots demanar ajuda a un professional, als teus pares o als teus professors, demana-la a una persona de confiança i deixa que t'ajudin.
Sento no donar-te la resposta que esperaves...
Una abraçada!
Laia Sala