Ajuda siusplau!!
La veritat es que no se com em sento. molts vegades estic passant un bon moment amb algú i començo a deprimirme jo sola, i em dones moltes ganes de plorar. De petita no tenia molts amics, i ara en el institut m'ha costat molt fer un grup d'amics, i m'ha constat molt confia en les persones, i normalment sempre que confio en algú em defrauda, i em costa molt estar amb algú. I potser em vaig enamorar d'uns dels meus millors amics, pero desprès vam deixar de ser amics i ara tot s'ha arreglat pero estic confusa i, doncs ns. A vegades penso que tot lo malament que em sento per dintre en una exageració i no valen la pena els meus sentiment. I normalment sento que a ningú li importo res.
Gràcies!
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per escriure'ns! Creme que ets una persona molt valenta al posar per escrit tot el que sents. Sovint no és gens senzill posar paraules a tot allò que ens passa pel cap. I les emocions dón difícils de descriure.
Tot axis que et passa és molt normal en el moment vital que estàs vivint però, a més, potser et pots plantejar si no poses les expectatives massa altes. Pots confiar en els altres, però no sense mesura. I no cal que et tanques en banda...
Tot mica en mica, anar confiant, i veient si et tornen la mateixa confiança.
Rodeja't de les persones que sentis que t'estimen.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81