Varies preguntes que no se a qui fer!Espero de tot cor que m'ha ajudeu
La meva primera pregunta es que una nena (amiga) s'ha separat dels seus pares aixo hauria de fer algo a la seva manera de parlar,de ser, de mirar les coses.....Els seus pares porten ja 1 any separats i segons les meves altres amigues es NORMAL que estigui aixi tambe te altres coses...Si és aixi com li parlo ? Es a dir la animo, no li parlo del tema que faig????????
La segona es que si crec que m'has tan deixan de banda que he de fer / dir?
Gracies per llegir aixo i respondre !
Estrella Dorca

Hola anònima,
Entenc que tinguis dubtes davant aquesta situació amb la teva amiga. El que és important és que ella sàpiga que et preocupes per com està. Si tens alguna estona, fes-li saber que coneixes la situació que ha viscut i dóna-li el teu suport. Ella ja t'ho dirà si prefereix parlar-ne o és millor evitar el tema. A vegades, quan no sabem què fer davant una persona, el millor és preguntar-li ;)
I respecte a sentir-te apartada del grup, el que podries fer és parlar-ne amb la persona amb qui tinguis més confiança. Comenta-li que et sents així, a veure què et respon i com ho podeu resoldre entre totes dues!
Una abraçada!
Laia Sala