Enamorada d'un profe?
Hola,
bueno... No sé ben bé com expressar-me. Crec que estic enamorada d'un profe. Ja vé de l'any passat. Encara no era profe meu, però el coneixia, havíem parlat algun cop i tal. I ja des de llavors, tot i que no és el típic guapo, m'hi he obsessionat. Em vaig passar tot l'estiu pentsant-hi. Cada dia, sense excepció, penso en ell. ESTIC OBSESSIONADA. Ara aquest any és professor meu, i m'encanta com a profe. Això fa que encara m'agradi més. No sé si estic enamorada. Però crec que sí. El problema és que la diferència d'edat és enorme. Jo vaig a 3r d'ESO i ell deu tenir més de 35 anys. Crec que li caic bé, i és super simpàtic amb mi. Cada dia que passa m'hi obsessiono i hi penso més. L'idolatro, crec.
Què puc fer? Estic enamorada de debò?
Ajuda siusplau
P.D. No espero la típica resposta que poseu on "només tú pots saber el que sents... Segueix el teu cor... " etc. Siusplau, alguna cosa que m'ajudi de debò.
Estrella Dorca

Hola!
Intentaré no donar-te "la típica resposta".
La situació que estàs vivint és més habitual del que creus, a vegades hi ha persones per les que sentim una gran admiració, que ens creen atracció i per les que tenim dubtes sobre els nostres sentiments. Es coneix aquest enamorament com a "amor platònic", ja que sovint es tracta d'un amor no correspost o que té molt poques possibilitats que s'acabi materialitzant.
El teu professor i tu esteu vivint moments vitals molt diferents. Ell ja es troba treballant de fa temps i deu tenir un projecte de vida en els propers deu anys (per exemple) molt diferent al teu. Diuen que l'amor no té edat, però el que uneix a les parelles és tenir un projecte comú, i ara seria molt difícil amb aquest professor.
Entent que t'agradi escoltar-lo, estar amb ell, demanar-li consell.... però no crec que per part seva vagi més enllà. Em sap greu, però no m'agradaria que confonguessis el seu comportament...
Una abraçada bonica!
Laia Sala