Salut mental i ajuda
Hola!
El que em passa a mi és que estic preocupada per la meva salut mental. Tinc símptomes greus de depressió, ansietat i estrès, i fa poc he descobert que en tinc alguns d'esquizofrenia. El que passa és que per a la gent del voltant sempre he sigut una noia divertida i alegre que mai es posaria trista.
M'agradaria poder demanar ajuda per poder sortir de tot això perquè crec que no ho podré aguantar durant molt més temps. El que passa és que em va "vergonya" demanar-li per exemple a la meva mare perquè seria l'última persona de qui pensaria que te enfermetats mentals.
Què podria fer? Moltes gràcies per adelantat!
Elena Crespi

Luna, com estàs?
Gràcies per escriure'ns i esperen que t'ajudem a estar menos preocupada i a que puguis fer quelcom per estar millor.
Suposem que la informació i els symptoms que dius que tens els has llegit a internet i has de tener multa cura amb el que llegeixes perquè qualsevol cosa que busquis, segur que aparéis l'opció més fatalista..
De totes maneres, entenem que no estàs bé i no et sents bé i, per a nosaltres, això és el més important de tot. I si has notat alguns símptomes estranys, és MOLT important, MOLT, que li puguis dir a ta mare.
Digues-li que necessites anar al metge, que no et trobes bé i notes quelcom estrany i prefereixes confirmar amb algú que entengui en la matèria.
Sigues valenta, reuneix la força per comentar-li i veuràs que tot això t'ajudarà a estar millor i a buscar ajuda en das que la necessitas.
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81