CAMERON DALLAS
En Cameron Dallas s'ha anat del magcon, estic tope trista ploro cada nit estic borde am tothom tinc una conta al instagram d'ell pero no em fa cas totes les contes que he vist d'ell a fet un like a mes magcon crec que tmb se separa era el meu somni conexer-los, me mare es riu pq s'han separat pero ella no eten que ells m'han fet riure quant ni volia quant em volia esta en aquest mon ells han fet que estigui de nou me mare no enten perque ploro per ells les meves amigues diuen que els estic acossant i ara se que tinc mala sort perque :
1 vaig voler anar al concert de 1D i no em deixavan pq me are no volia
2 vaig hasta a punt d'anar al magcon pero me mare deia que no volia anar
3 ara se separen aixi que MAI el veure
4 en cameron es jdr nose com dir-ho pero se que ell ja no i es i mai en la meva vida el veure i el meu somni era abraçar-lo i dir-li el que m'ajudat
gracies i ho sento per les falteees
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per escriure'ns de nou!
Quan es tenen ídols durant l'adolescència és molt normal sentir-te així quan se separen. És un moment molt dur. Ta mare no t'entén perquè segurament no té present el que sentia durant la seva adolescència o perquè d'autres problèmes li impedeixen tenir empatia amb tu en aquest moment.
De totes maneres, et direm que és molt important que siguis valenta i que vagis reformulant els teus somnis perquè no tot passarà com tu vulguis i, mai se sap... el grup que a mi m'agradava moltíssim durant l'adolescència també es van separar i ara tornen a estar junts uns quants anys després... ;)
Un petonàs!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81