Bisexualitat, com li dic a me mare?
Hola, tinc un problema. Sóc bisexual, fa poc que ho vaig reconeixer, ho he explicat a 3 amistats meves i no he tingut problema. L'autentic problema és explicar-ho a la meva mare, no perque sigui me mare, sino perque es homofoba. Ho sé, perqué escolto els seus comentaris grollers quan veu a dos persones del mateix sexe fent-se un petó per la tele, si fa aixo quan sap que es televisió, que farà quan sapiga que a mi m'agraden les noies? Tinc por d'explicar-li i que em rebutgi. En canvi, explicar-li al meu pare, pues em fa cosa, ell no es homofob, almenys no li he vist cap indici, pero no sé, em sentiria fora de lloc si parles d'això amb ells. Explicat el meu problema, has de tenir en compte que sóc una noia de cabell curt i que vesteixo amb roba masculina. Hi han hagut cops, que m'han confos amb un noi, fins i tot gent que em coneix.
Tot dit, com li puc dir a me mare?
Moltes gràcies, petons.
Estrella Dorca

Hola!
Entenc que tinguis respecte per parlar amb la teva mare, però estic convençuda que agrairà la teva sinceritat. És possible que en un principi sigui un xoc per ella, però mica en mica acceptarà la teva situació, perquè en el fons sabrà que és la manera en què seràs feliç. Dóna-li una mica de temps si veus que el necessita.
Per parlar amb ella, per què no parles primer amb el teu pare? Potser ell et pot ajudar i orientar per parlar amb ella. Troba una estona tranquil·la i explica'ls com et sents i què esperes d'ells. Sigues sincera i parla des del cor. Si vols, pots començar explicant aquesta por que tens a la seva reacció... així potser la reacció serà més suau.
si vols, fes un cop d'ull a aquesta pàgina web, potser hi tobaràs alguna resposta ;) http://www.palcaide.com/blog-2/
">
Una abraçada i molts ànims!
Laia Sala