Oblida ja !
Hola adolescents !!
Tinc una amiga ,la qual adoro moltissím que està passant una mala ratxa per culpa d'un noi.
El cas es que li agrada un nen un any més gran que ella i anaven al mateix insti i tot , fins hi tot es parlaven per whatssapp . Feia anys que es coneixien a causa de que les seves mares eren amigues .
Ella m'ha explicat que eun dia que van quedar la va deixar plantada perquè segons ell tenia que jugar un partit molt important l'endemà ( quant eren les festes del poble ) , llavors ella es va plantejar si valia la pena estar enamorada d'un noi que quasi no li feia cas .
Va tenir uns dies ''pochos'' i encara ho està .
Al final va decidir ignorar-lo però llavors ell va mostrar més afeccte cap a ella i va caure en la seva ''trampa''.
Després ell va estar tontejant amb ella però la va tornar a deixar plantada .
Ella el va bloquejar totalment fins hi tot al watsh i estava molt trista .
Estar clar que esta perdudament enamorada d'ell , jo li dic que passi d'ell però no pot i no vol.
Ella ja es pensava que estava tot arreglat fins que va passar això i ara està en un pou de sentimens , cada vegada que l'intento ajudar es derromba . No se que fer !!
Li tinc molt carinyo i estic preocupada , ara vindra a halloween al meu poble i espero acabar-la d'ajudar .
Petons adolescents , perdó per les faltes i ajudeume si us plau .
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot: si ella no vol oblidar-lo, no ho farà.
Entenc que estiguis preocupada per la teva amiga i vulguis ajudar-la, però és ella qui decidirà si vol continuar amb aquesta història. Cadascú decideix quin és el seu límit i fins a on està disposat a aguantar. Realment sembla que aquest noi no s'està portant massa bé amb la teva amiga i que no mostra el mateix interès que ella.... L'únic que pots fer és donar-li tot el teu suport, escoltar-la i fer-li companyia. Busqueu estones per parlar d'aquest noi i busqueu altres estones per parlar d'altres temes i passar-vos-ho bé juntes!
Una abraçada!
Laia Sala