AYUDAAA, NO SE QUE FER!!
Hola, m'agradaria que em puguis ajudar, resulta que l'any passat vaig repetir curs, m'han portu be amb tothom i això, però com soc una any més gran, resulta que soc la única de la classe que ja ha tingut relacions sexuals de la meva classe, llavors com gran part de la classe ja ho sap perquè s'ha anat corrent la veu, la gent em fa bromes de això i diu comentaris, sempre somric i ja per no ficar-me en problemes, però ami em senten molt malament, porto casi un any. I no ser que fer ja!!
AJUDA SIS PLAU!! MOLTES GRACIES.
Estrella Dorca

Hola Desi,
Malauradament nosaltres no podem controlar els comentaris ni els actes que fan els altres. L'únic que podem controlar és la nostra reacció. No entris al seu joc, deixa que comentin i si en alguna situació es passen de la ratlla o sents que et falten al respecte, fes-ho saber. Diga-ho de manera segura, confiada i amb autoritat: que aquests comentaris et molesten i que t'agradaria que no es repetissin.
Per altra banda, són un tipus de comentaris molt relacionats amb l'edat i el moment evolutiu de cadascú... abans d'un any aquesta diferència ja no serà tan clara, ja veuràs ;)
Una abraçada
Laia Sala