No sé si parlar amb ella o no
Hola!! com esteu?
Aquest es el meu problema: he descobert que sóc bisexual. M'he enamorat d'una noia! Fa un mes que ja estic colada per ella però no sé si ella sent el mateix. Vam tenir una història mes o menys d'amor, vam durmir juntes ens vam veure despullades i fins ens vam tocar una mica. Estàvem molt connectades però no sé que va passar que ja no em saluda. M'agradaria parlar amb ella però no estic segura de que ella es senti còmoda. Vosaltres què em recomaneu?
Molts petons i gràcies per estar allà!!
Estrella Dorca

Hola!
Sembla que aquesta noia potser s'ha sorprès del que vau viure i no sàpiga com reaccionar. És possible que aquesta situació li sigui incòmode o que no acabi d'entendre què ha passat. Tu has assumit molt ràpidament la teva situació, però potser ella encara té alguns dubtes o està curiosejant.
Si ho necessites, demana-li parlar-ne tranquil·lament, parla dels teus sentiments, de com et vas sentir tu i de què t'agradaria que passés a partir d'ara. No la jutgis ni li posis etiquetes (cadascú es posa l'etiqueta que vol i quan vol). I si no vol parlar, accepta també el seu espai, potser necessita una mica de temps per assumir el que ha passat i el que pot comportar....
Una abraçada!
Laia Sala