ns com hem sento
hola!
la veritat es k no se com em sento. molts vegades estic pasant un bon moment amb algu i començo a deprimirme jo sola, i em dones moltes ganes de plorar. la veritat es k al llarg de lo poc que he viscut no ha sigut molt facil per a mi. depetita no tenia molts amics, perque una nena em va agafar mania, i ara en el institut m'ha costat molt fer un grup d'amics, i m'ha constat molt confia en les persones, i normalment sempre que confio en algu em defrauda, i em costa molt estar amb algu. i potser em vaig enamorar duns dels meus millors amics i vam pasar unes situacions molt romantiques pero despres vam deixar de ser amics i ara tot s'ha arreglat pero estic confusa i,doncs ns. avagades penso que tot lo malament k em sento per dinre en una exageracio i no valen la pena els meus sentiment.
gracies !
Estrella Dorca

Hola!
El que et passa té un nom: es diu "labilitat emocional" i té a veure amb aquest canvi d'emocions i sentiments que descrius. Aquesta sensació sol aparèixer a l'adolescència i mica en mica es va suavitzant.
Pel que fa a la teva vida, entenc que tinguis certa por i alguns temors que la gent et torni a fallar, però no pots centrar-te només en això. Pensa en com ets, com et valora la gent i què els agrada de tu. Confia que la gent que està al teu voltant hi està perquè realment vol, val?
I recorda una altra cosa: la teva experiència farà que siguis més ràpida en detectar si una persona està actuant de manera sincera o no.
Una abraçada i disfruta de les estones amb els teus amics!
Laia Sala