3 NOIS NO ES NORMAL! URGENT
Bona nit adolecents
Tinc un problema molt gros, aquest estiu em vaig liar amb dos nois i amb un dels dos estic sortint, pero viuen a lleida, i al cole, hi ha un que em tira bastant la canya i soc molt enamoradissa i crec q m'estic, pillant, amb el primer q em vaig liar, em posa mooooltissim, i amb el q estic sortint ja no sento gaire, pero jo crec q es més per la distància, ja que ens vam veure per la merce i ens vam liar i tot be, i amb el del cole estic tontejant a saco i crec q com em digui de liar-nos no seré capaç de dir-li q no, i no vull fer-li mal amb el q surto, se q lo millor seria comentar-li, però esq la seva ex li va ficar els cuernos i tampoc vull qeu se senti mallament del pal ningú m'estima, perquè te l'autoestima bastant baixa i es molt impusliu i em fa por el qeu pugui fer si dos ties li fan el mateix, per altre banda, si em lies amb el del cole tampoc es coneixen, pertant no ho sabria, pero no vull fer-li mal, pero esq em ve de guust, i biff ns q fer, perquè a sobre em fico molt tmb quan penso en el primer amb el que em vaig liar i noseque fer
ES URGEENT
Moltes gràcies
Estrella Dorca

Hola!
Entenc que tinguis aquest embolic al cap, però em sembla que ja veus quin futur té aquesta relació. Les relacions a distància són molt complicades i cal molt esforç per part de totes dues parts. Sembla que potser la màgia que us va unir en un principi, s'està apagant... no creus? T'has plantejat què t'aporta? Què et fa continuar estant amb ell?
Una cosa has de tenir clara: no podem continuar amb una relació de parella per por a la seva reacció o per pena. Si tu no n'estàs convençuda i tens ganes d'estar amb altres persones.... Tens tot el dret! Això sí, sigues honesta amb ell i amb tu mateixa i deixa la relació abans ;)
Una abraçada!
Laia Sala