ajudaaaa siusplau
Hola,aquests dies no m'han anat molt bé,en el institut els meus companys parlan molt malament de mi de la meva roba,del meu cos,la meva cara,etc.S'ho vaix explicar als tutors y als meus pares peró no fan res,avegades em venen uns pensaments negatius que em diuen que els companys que parlen malament de mi tenen tota la raó i m'autolesió tallant me,també cuan arriben al meu limit em surten uns nervis que no els puc controlar i em fa molta por tornarme boja,aquets pensament negatius em fan moltissima por ajudeu me aixó ja ho he parlat amb els tutors i pares però no fan res per acavar tot aixó,aquest problema em va començar també al any passat cuan tota la classe parlava molt malament de mi.
Estrella Dorca

Hola Yas,
Primer de tot, PARA DE FER-TE MAL! Tu mateixa t'has de protegir i evitar aquest comportament.
A vegades les persones poden arribar a ser molt cruels, però tu has d'intentar posar un escut protector per no deixar que això t'afecti. Si sents que els teus pares i els teus tutors no et fan prou cas, dóna-li la importància que li correspon. És a dir, agafa'ls, explica'ls exactament què està passant i, sobretot, explica'ls com et sents i quins pensaments tens. Potser així agafaran una mica més de consciència de la situació.
De totes maneres, també et direm que tu mateixa tens el poder per donar importància a aquests comentaris.
Mira aquest vídeo i busca la peça que et falta a tu. Estic convençuda que hi ha persones que no participen d'aquests comentaris, busca-les! ;)
Una abraçada
Laia Sala