FeStA d'AnIvErSaRi :(
Hola Adolescents.cat!
La setmana que ve faig 15 anys i he decidit per primer cop que hem deixen, al divendres fins dissabte muntar una festa amb els meus amics a casa.
Quan els hi vaig dir la notícia, alguns es van alegrar en canvi uns altres no és que els importes gaire, però jo he anat continuant.
Ara que s'acosta el dia, els hi he dit que si ja saben si els deixen o no, i aquí és quan venen els problemes:
Una nena em diu que si, que segur que ve
Una altre em diu que seguríssim que també
Un nen també
i tres amigues que haurien de venir, una em diu que no pot (que amb ella em faig mooolt, per això em sap greu), l'altre encara no ho sap (però quasi mai em parla gaire... perquè es s'està separant del meu grup d'amics...), i l'altre (que representa que és la meva millor amiga) doncs encara no ho sap, però em diu que no podrà segurament perquè té coses més importants a fer.
Quan m'ha dit això jo me quedat de pedra, perquè JO SEMPRE he anat a les seves festes, SEMPRE l'he ajudat amb tot, i ara perquè em diigui que segurament no ve...
I a sobre, com que la setmana seguent és Halloween, ens convida a casa seva a dormir, i això si que pot...
Jo ja m'he entristit, a mi que m'agradaria que pel meu aniversari hi fossin tots els meus amics i que m'ajudeissin a fer un dia especial...
Ja fa molt de temps, que la meva "millor amiga" (que he parlat abans), m'ha fet moltes putades. Penjar.me el telèfon quan ella s'enfada, començar-me a insultar sense saber el perquè, quan treu millor nota que jo començar a xulejar quan ella fa l'adaptat....
Mira no sé què fer.. jo ja li vaig dir que si tenia algun problema que m'ho digues però diu que no que no en té cap i que té coses a fer...
A això si! quan era més petita s'havia quedat a dormir normal i corrent a casa meva.
Espero que em pugueu ajudar i moltes gràcies i molts petonts :*
Estrella Dorca

Hola!
Ostres! sembla que hi ha un desajust en la vostra amistat! Les relacions d'amistat - i també les de parella - es basen en un acord entre dues o més persones, on totes aporten de manera equilibrada pel benestar conjunt.
Si tu sents que aquesta persona no és justa amb tu... Potser t'hauràs de plantejar si vols tenir una "millor amiga" així. Podeu continuar sent amigues, però potser no ha de ser una de les "millors", pensa-hi ;) Sé que plantejar-ho pot fer mal.
Per altra banda, espero que la teva festa d'aniversari anés bé i disfrutessis molt de les persones que van decidir acompanyar-te! (valora-les, d'acord?)
Una abraçada!
Laia Sala