No se si deixar al meu novio...
Hola! Fa dos mesos que estic sortint amb un noi tot i que ja haviem estat un temps junts de lio. Mentres estavem de lio, vam acordar que seria serio de manera que cap dels dos es podia liar amb altre gent. Durant aquell temps em vaig enterar que s'havia liat amb una a la discoteca i que en una festa es va liar amb la seva ex. Ho vam parlar i es va arreglar. Al cap d'un temps em va demanar per sortir i vam establir una relació seria. Estavem molt bé, però el problema va arribar quan fa poc em vaig enterar que mentres estavem de lio, a la discoteca es va liar amb dos més i uns dies més tard es va liar amb una amiga meva. Quan ho vaig saber, no podia parar de plorar i ho vaig passar molt malament. Tot això m'ho va explicar la "amiga" que es va liar amb ell i quan jo vaig voler parlar amb ell per demanar-li explicacions, ell no va voler i vaig haver d'anar fins a casa seva per parlar-hi (no es el primer cop que vaig a casa seva perque no vol parlar). Finalment no se com ho vam solucionar. Després d'això, tot i que quan quedava amb ell aparentava normalitat quan arribava a casa em posava a plorar però ell això no ho sabia. Al cap d'uns dies em vaig enterar que quan ja estavem sortint li demanava sexe a la meva amiga i ell em va dir que només ho feia per saber si una amiga meva tindria sexe amb ell però que ell no ho anava a fer. No m'ho vaig creure però el vaig perdonar. Pensava que tot estava bé entre nosaltres però m'he adonat que no puc deixar de pensar en el que m'ha fet i no se si hauria de continuar amb ell perque no se si els bons moments compensen els moltissims moments dolents que tenim. Abans quan estava amb ell em sentia especial però ara tot i que l'estimo moltissim ja no em sento igual. Avui hem quedat per parlar perque m'ha dit que em veia rara i li he explicat tot el que sentia. Aleshores ell m'ha dit que em deixa un temps per pensar. No se que fer. A més, ahir vaig sortir de festa i vaig coneixer un noi molt guapo i simpàtic amb el que no hem parat de parlar des de que ens vam conèixer. No se com aclarar els meus sentiments i com desfer el cacao mental que tinc. No se si haig de deixar al meu novio o no. Espero que em pugeu ajudar. Moltes gràcies! Si fos possible preferiria que això no es publiqués a la pàgina principal perquè seria molt obvi que soc jo per la gent que em coneix. Gràcies de nou!
Estrella Dorca

Hola Julieta,
Jo no puc dir-te si has de deixar la teva parella o no, però el que és obvi és que per tu la fidelitat en una parella és molt important i ell ha trencat aquest pacte vàries vegades. Ell no canviarà, i tu has de decidir si ets capaç de perdonar-lo i mantenir-hi una relació sana, o bé el malestar estarà present al llarg de la relació i aniran sortint aquests conflictes.
Tu mateixa dius que ja no et sents especial estant amb ell, la meva pregunta és: què t'aporta? Què et fa sentir? Quins benestars et dóna? Et compensa?
A vegades hi ha decisions que són doloroses, però sabem que les hem de prendre... El teu benestar està a les teves mans.
Una abraçada bonica!
Laia Sala