no és el mateix
Porto unes setmanes que estic deprimida i tot hem surt malament. Estic molt rallada i ja no se que fer per que torni a estar igual de feliç que abans. L'altre dia per exemple hem van fer fora de classe i sembla una tonteria però ami això mai hem passa. I també hem van posar una multa al tram, això hem preocupa més, quedarà al meu historial la multa???
Quan s'acabarà la mala sort??? Lo únic que vull es que s'acabi l'any però cada dia hem passa algo desastrós.
Com puc no pensar en tot el que hem passa??
Gràcies, petons.
Estrella Dorca

Hola Laia,
Entenc que estiguis preocupada i que tot se't faci una muntanya. Hi ha coses que no es poden canviar, però sí que pots canviar quina actitud agafes davant d'elles: és una senyal que tot està anant malament? o és un fet aïllat que d'aquí uns anys serà una anècdota?
Pren-te aquestes situacions com un senyal d'alarma per canviar i posar fre a aquests petits desastres. Ves dia a dia i, sobretot, posa l'atenció en alguna cosa positiva que t'ha passat. Pensa que nosaltres portem unes ulleres que ens fan veure el món des de diferents perspectives. Si em poso les ulleres pessimistes, ho veuré tot en clau negativa, però si em poso les ulleres optimistes, seré capaç de veure els punts positius de cada situació.
I tu? Quines ulleres vols portar?
Una abraçada!
Laia Sala