No sé si m'agrada el meu novio
Necesito ajuda, dins de res faig 4 mesos amb el meu novio. Però sento que algo falla. Esque no se exactament el que sento per ell. Veig altres parelles i em donen enveja perque s'estimen molt i estan enamorats entre ells. I crec que ell ho esta de mi pero jo d'ell no. Sento que la nostre no és una relació de veritat. A vegades no tenim temes de comberça, mai ens fem fotos junts i nose perqué em fa cosa fer coses amb ell. Com anar a sopar o fer coses així. Be no se molt be com explicar-me. També he de dir que ens veiem molt poc. Crec que se quin va ser el meu error. Vaig fer que tot anes molt ràpid. Ens vam conèixer, ens vam liar i vam sortit. Crec que no ens coneixiem suficient. Però esque ell m'agradava molt, al principi m'encantava. suposo que sempre pasa quan alguna cosa o algú és nou. I esque ara hi han cops que fins i tot m'agradaria liar-me amb altres. Però esque vull estimar-lo vull estar enamorada d'ell, I no se que puc fer. Espero a veure si amb el temps pasa? parlo amb ell? El deixo? Tambe me plantejat demanar-li un temps:( Però esque per res del món li vull fer mal. Siusplau necesito una resposta. Gracies <3
Estrella Dorca

Hola!
Entenc els teus dubtes, però hi ha una frase que m'ha sorprès molt! "vull estimar-lo vull estar enamorada d'ell"
Els sentiments no es poden forçar. Tu no pots obligar-te a estimar-lo o a enamorar-te d'ell, igual que tampoc pots fer res per canviar els seus sentiments. Sembla que tot va anar una mica massa ràpid i potser tens raó que encara no us coneixíeu prou. Potser vas confondre els sentiments d'atracció i curiositats pels d'enamorament.
La pregunta clau és: Ara tens ganes de continuar coneixent-lo? Tens ganes de saber com és? Tens ganes de passar estones al seu costat?
Segurament ja et donaran la resposta a la teva pregunta.
A vegades les ganes d'estar enamorat (el voler tenir una parella) ens fan tenir més pressa del compte, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala