Uff no sé que fer
Hola adolescents, primer de tot dir-vos que gràcies infinites per el treball que feu, cada dia ajudeu a moltíssimes persones i cada dia salveu relacions i ens ensenyeu a ser feliços.
Bé, tinc un problema, fa temps que m'he fet molt amiga d'un noi una mica problemàtic, al cap d'uns messos d'amistat em va dir que estava enamorat de mi. A mi no m'agrada, total que li vaig dir que ho sentia però que ell a mi no m'agradava. Després es va començar a enfadar amb mi per coses que no tenien importància, jo sempre ho intentava arreglar fins que un dia me'n vaig cansar. Em vaig intentar separar d' ell però no sé que em passava que quan no estava bé amb ell em trobava en un forat negre on tot el que veia de la vida era fosc i tenia ganes d'arreglar-ho. En canvi quan estava bé amb ell pensava que era millor que em distancies d' ell perquè em portaria problemes.
Que hauria de fer?
No vui passar-ho mlament per culpa d'ell
Estrella Dorca

Hola!
Gràcies per les teves paraules!
La veritat és que hi ha algunes relacions (d'amistat, de parella, de germans) que poden arribar a ser molt tòxiques. Hi ha relacions que ens poden arribar a aportar un gran malestar. Tu vas ser molt sincera i respectuosa quan ell et va mostrar els teus sentiments, així que hauries d'esperar el mateix per part seva: que ell respecti els teus sentiments. Sembla que li fa una mica de mal la teva resposta i per això actua així. Si ell està dolgut o li fa mal tenir-te a prop, potser haureu de distanciar-vos una mica. Demana-li si és això el que necessita.
I al final tot es resumeix en una sola qüestió: què necessites tu? Necessites estar distanciada d'ell? Necessites respirar una mica? no fas res malament si reclames el teu espai, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala