Massa vergonyaa!!
Holaa!! Doncs fa com 4/5 anys que m'agrada un noi dos anys més gran. El problema és que sóc molt tímida i no sabria com començar una conversació decent amb ell ja que els cops que hem parlat han sigut sobre el cole. Viu en un poble lluny i no podriem quedar. A part al gener vaig demanar-li el número de teléfon i em va dir que estava castigat però al maig, quan el vaig veure ja en tenia. No em vull fer pesada però m'agradaria moltíssim que li agradés (o al menys poder ser molt bons amics) però no sé que dir-li per culpa de la vergonya. El vull obrir per l'Insta i començar a fer-nos més amics i després ja aconseguiria el ser número i això. En conclusió m'agradaria que m'ajudesiu a no ser tan tímida i poder parlar amb ell per fer-nos amics.
Gràcies♥ Espero que m'hagi explicat bé.
Elena Crespi

Hola ari02!
Gràcies per explicar-nos la situació, quan parlen de timidez sempre ens sentim que no son capaces de fer algunas coses però la timidez forma part de la nostra vida i la diferència entre una persona tímida i una que no ho és és que la que no és tímida fa coses per a seguir endavant (i posiblemente sigui igualmente tímida però no diera que axil la freni).
Per tant, pots provar de fer tôt això que dius... però has de tenir en compte que potser ell no et respon com tu voldries que et respongués... i si veus que enclos d'apropar-se a tu, posa distància o no et dius res... huaràs d'entendre que potser no vol res amb tu...
És el risc!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81