La he liada molt?
Hola, tinc un greu problema...
El dissabte vaig sortir de festa i em vaig liar amb un tio... després em va acompanyar fins a casa i com q no hi havia ningú el vaig convidar a passar. No el coneixia de res i estava borratxa... no sè el seu nom ni d'on és, ni l'edat. El cas es que no sé com arreglar-ho amb ma mare, ja que em va pillar amb ell al llit.
Com que estava borratxa no sè si vam arribar a fer algo més....
La he liada molt?
Elena Crespi

Hola 0621!
Gràcies per explicarnos la situació! supuso que per a tu no ha estad gens fàcil i per a ta mare tampoco veure't en una situació així.
Aquí et demandare dues coses:
-Que a partir d'aquí entendeis perquè és tan important tenor relaciona sexuals responsables, sent conscient i sensé alcohol ni drogues: per a saber què fas i com ho fas. Perquè ara no sabem si hi ha hagut relació sexual de risc i, per tant, si hi ha perill d'embaràs no desitjat o d'infecció de transmissió sexual. Per tant, et recomanem que vagis al metge per fer-te una revisió.
-Que ta mare t'enxampi és incòmode, per tant, és molt millor que en parleu i no deixar de banda el tema. Li has de demostrar que ets una persona que va prenent les seves decisions i que la sexualidad forma part de tot plegat!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81