ESTIC DEPRIMIDA SIUSPLAAUUU RESPONEUUU!!!!
Hola soc una noia i fa cosa d'un any ho vaig deixar ab el meu ex ja que les coses no anaven gaire bé però erem molt amics fins que va passar lestiu i ens vam "oblidar" pero ell em va felicitar pel meu sant i aixo em va fer tornar a enamorar-me d'ell. Cada dia m'obria, fos al mati a la tarda o a la nit pero sempre ho feia fins que ho vam provar pro al cap d'uns quants mesos ho vam deixar i ara ja no parlem. QUE FARIEU? L'OBRIRIEU? o Deixarieu transcorrer el temps???? Per altre part ell s'ha buscat a altres noies i sembla com si m'hagues volgut suprimir de la seva vida i aixo em te pels terreesss.....!!!
D'altra part tambe estic mol depre perque tinc presentiments i he sentit alguna coseta sobre la meva avia que diu que ja no li queden gaires anys ja que en te 80 pero jo crec que ho deia de broma! Que farieu?? Em podrieu donar consells per no esta tan depre ? PLISSSS!!!!
SIUSPLAU RSPONEUUUU!!!! QUE ES LA SEGONA QUE ENVIO I LA MATEIXA PERO NO EM RESPONEU!!
GRACIEESSS!!
PD: faltes
Elena Crespi

Hola de nou!
Fa dies que et vam respondre, aquí tens la resposta:
Askatasuna, hola!
Ens obres dos temes molt diferents:
1. La teva ex parella. Realment vols la seva amistat? sovint, ens enganyem dient que volem ser amics però volem quelcom més perquè sentim més que una amistat. I intentar ser amiga seva no t'ajudarà a oblidar el que sents ni a calmar el teu dolor...
2. Sobre la teva àvia: a tots ens fa por la mort. Però és quelcom que arriba... i els somnis, son aiò, somnis. Per tant, no te'ls agafis literalment. Els somnis, sovint, reuneixen les nostres pors, detalls del que ens ha passat durant el dia... i fan que a la nit apareguin. I és normal que somiïs això. Però, en la vida diària, quan estiguis amb la teva àvia, és important que aprofitis i valoris el temps que estàs amb ella... Ningún viu eternament però això no vol dir que hagi de morir aviat. Hem d'aprendre a gaudir de la companyia dels nostres... tinguin l'edat que tinguin.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81