2 problemes: vull fer nous amics però no se com + Persona tòxica
El meu problema es que em vaig fer amiga d'una persona molt tòxica i no m'havia adonat fins ara, aquesta persona es molt possessiva i manipulant i sempre acabo fent el que ella vol tot i que jo de vegades no vulgui i ara me la vull treure una mica de sobre tot i que també vull segur sent amigues. El cas es que per culpa de ella (bueno i meva també) he perdut altres amistats i només em relaciono amb ella i una altre amiga, però son les uniques amigues que tinc per dir-ho així. Aleshores ara no se com fer per fer nous amics i recuperar els que tenia avans.
Gracies per la vostre ajuda.
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la confiança i per explicar-nos la teva situació!
Per dir-ho facilment, el més important per a tu seria eliminar la toxicitat de la teva vida, per tant, o bé parles amb aquesta persona i canvieu el tipus de relació que teniu o busques distància. Potser, ara mateix, és impossible mantenir l'amistat si és tòxica per a tu, per tant, la distància et pot ajudar a recuperar-te i a veure les coses millor.
I, així, anar recuperant el grup d'amics que havies perdut degut a aquesta situació.
Tot es pot anar recuperant, mica en mica, però el més important és que tu et recuperis a tu mateix/a!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81