Aclarar uns dubtes
Hola!! Escric aqui perquè porto una temporada pensant unes coses que ningú sap, a ningú de confiança he explicat i de moment no tinc intenció de fer-ho. Porto com aproximadament 2 anys sentint-me malament amb mi mateixa fisicament. Ho sabia portar bé mes o menys, fins que ha arribat a un punt que això està anant massa lluny. Des de l'estiu m'he aprimat con uns 6-7kg sense fer res dolent, només que he baixat, pero al anar veient que estava baixant de pes, m'agradava i ara tinc pànic a tornar com estava abans perque no vull. Menjo molt menys que abans, pels matins no esmorzo ni a casa ni al cole fins l'hora de dinar que no menjo alguna cosa. Però el que més mal em fa... es menjar, em sento molt malament cada vegada que menjo alguna cosa que no toca, i em fa rabia em sento una porca menjant això. A vegades penso que mai podré a tornar a menjar sense sentir-me malament. No se que m'està passant. Doneu-me la vostra opinió per favor. Gràcieess
Laura Medrano

Hola lostgirl,
En primer lloc vull agraïr-te que hagis confiat en el consultori per explicar-nos com et sents i el que t'està passant en referència a l'alimentació. Entenem molt bé el que expliques i has de saber que no estàs sola i podem ajudar-te.
No obstant, per tal que puguem donar-te un cop de mà, ens caldria poder parlar amb tu cara a cara o bé per telèfon per a aconsellar-te què fer. No ens dius l'edat que tens però en el cas que tinguis menys de 18 anys i vulguis venir, necessitem que t'acompanyi una persona major d'edat (l'ideal seria que fossin els pares, però també pot ser un germà o amic major d'edat).
De totes formes de moment si vols pots trucar-nos per telèfon al 93 454 91 09 i preguntar per mi o per la Carlota, que també està contestant al consultori i així xerrem una estona tranquil·lament.
Respecte al que expliques, la nostra opinió és que ja portes força temps patint i com tu mateixa dius ara està anant massa lluny. Pot ser que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària i per desgràcia això són malalties que impliquen molt patiment a la persona i la sensació de que no pot controlar els pensaments negatius sobre el menjar. És per això que el nostre consell és que ens truquis o et posis en contacte amb nosaltres per a que puguem donar-te un cop de mà i encara que sigui molt difícil o no estiguis convençuda de fer-ho, hauries d'explicar-ho als pares per a que demaneu una visita al metge.
Una abraçada molt forta i ànims!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
@AcabCatalunya
www.acab.org